Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΜΟΥ


Ένας φίλος της ηλικίας μου, όταν του γνωστοποίησα ότι προτίθεμαι να δημοσιοποιήσω μέρος του αρχείου μου, πριν πεταχτεί στα αζήτητα, μου είπε, ότι κάποιοι θα θεωρήσουν πως σκοπεύεις να αναμειχθείς πάλι ενεργά στα κοινά. Του είπα, ότι αυτό δεν είναι στις προθέσεις μου.

Επιθυμία μου είναι να γνωρίσουν κυρίως οι νέοι, αλλά και όσοι ασχολούνται ή σκοπεύουν να ασχοληθούν με τα τοπικά πράγματα, τις πολλές και επίπονες προσπάθειες που έγιναν,  για να σταθεί όρθιο το νησί με τα εντελώς απαραίτητα έργα υποδομής.

Στην Πάρο τίποτε δεν χαρίστηκε. Όσα έγιναν, οφείλονται στους αγώνες των Παριανών  και σε ελάχιστους πολιτικούς  που βοήθησαν και όσα δεν έγιναν ή καθυστέρησαν να γίνουν χρεώνονται στην ασυνέχεια των προσπαθειών, στις παραταξιακές αντιπαραθέσεις  και στις αντιδράσεις πολύ μικρού μέρους της κοινωνίας μας, που για λόγους ατομικού συμφέροντος προσέφυγε σε ένδικα μέσα. (Η περίπτωση του νέου αεροδρομίου είναι χαρακτηριστική).

Κώστας Αργουζής

Δεν υπάρχουν σχόλια: