Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ κ. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ κ. ΜΑΡΙΑ ΧΑΝΙΩΤΗ




 Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον διαβάσαμε  την συνέντευξη του Αντιδημάρχου κου Χριστόφορου, για το θέμα του τουρισμού.

Ο τίτλος της συνέντευξης;  «είμαστε πολύ μπροστά σε σχέση με άλλους τουριστικούς δήμους στις Κυκλάδες!»

Αναρωτιόμαστε,  τι εννοεί ο κ.  Χριστόφορος;
Μέσα σε 6 μήνες έβγαλε το «μαγικό ραβδάκι», έκανε όλα όσα χρειάζονταν  κι έφερε την Πάρο μπροστά από τα υπόλοιπα νησιά;

Άραγε με ποια κριτήρια και με ποιους Δήμους συγκρινόμαστε; Με νησιά όπως η Μύκονος ή η Σαντορίνη, που έχει χαράξει εδώ και χρόνια πολιτική και πλέον αποτελούν καθιερωμένους προορισμούς; Με τη Μήλο, που τα τελευταία 3 χρόνια ακολουθεί μια στρατηγική και δεν έχει ξεφύγει καθόλου από αυτήν, αφού τα αποτελέσματα έχουν ήδη αρχίσει να φαίνονται; Ή με την διπλανή μας Αντίπαρο, που αν και νέα η Δημοτική αρχή φαίνεται ότι έχει συγκεκριμένο πλάνο από καιρό και τρέχει  μπροστά από την Πάρο, που το πλάνο της παρ’ όλες τις προεκλογικές υποσχέσεις της επίσης νέας Δημοτικής Αρχής, ότι ήταν έτοιμο, ακόμα είναι μόνο στα χαρτιά;


Ο κος Χριστόφορος, κάνει αναφορά στις αλλαγές σε σχέση με την τουριστική πολιτική,  λέγοντας για άνοιγμα της επιτροπής σε όλον τον κόσμο, κάτι που όπως ισχυρίζεται έχει γίνει για πρώτη φορά,

Αναρωτιέμαι που ζούσε τόσα χρόνια ο κος Χριστόφορος;

Στους ισχυρισμούς του έχουμε να τονίσουμε τα εξής:

α) Η Τουριστική Επιτροπή, τα τελευταία 3 χρόνια  ήταν απολύτως ανοιχτή , αφού έκανε ενημερώσεις και συμβούλια εκτός της αίθουσας δημοτικού συμβουλίου, σε κάθε χωριό, πριν από κάθε τουριστική περίοδο. Οι συνεδριάσεις ήταν ανοιχτές αφού ΠΑΝΤΑ προσκαλούνταν εκτός από τα μέλη , όλοι οι φορείς,  τα ΜΜΕ και οι επαγγελματίες,  ΚΑΙ σε κάθε συνεδρίαση υπήρχε μεγάλη ανταπόκριση, αφού χτίστηκε  μια σχέση εμπιστοσύνης (αυτά σε ότι αφορουν  τις δηλώσεις  περί αμεσοδημοκρατίας).  Κάθε χρόνο γινόταν ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΟ δημοτικό συμβούλιο για τον Τουρισμό, με μεγάλη συμμετοχή των φορέων και των επαγγελματιών σ΄ αυτό.

Για την κατάρτιση του πλάνου δράσεων : Αναφέρεται ότι  η διαδικασία η οποία ακολουθήθηκε  θεωρείται ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΗ για τα δεδομένα της Επιτροπής.

Ότι δηλαδή, έγιναν δύο ανοικτές συνελεύσεις ,πέρασε από δημοτικό συμβούλιο και από τον ΕΟΤ… Μα κε Χριστόφορε αυτά γίνονταν έτσι ΠΑΝΤΑ … Το να περάσει το σχέδιο δράσης από το δημοτικό συμβούλιο και τον ΕΟΤ είναι υποχρεωτικό εκ του Νόμου, για να μπορέσει να προχωρήσει. Το ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ, είναι ότι πέρασε στις 19 Δεκεμβρίου 2014, ως τελευταίο θέμα της ημερήσιας διάταξης του Δ.Σ.  στις 12.30 τη νύχτα, με τους δημοτικούς συμβούλους να μην μπορούν να παρακολουθήσουν από την κούραση και την Μείζονα Αντιπολίτευση να φιμώνεται από τον πρόεδρο του Δ.Σ.

Να σας ενημερώσουμε για το τι ακριβώς έκανε η προηγούμενη δημοτική πλειοψηφία.

Η Διαδικασία  ξεκινούσε στα μέσα του καλοκαιριού, μέσα από διαβούλευση και  ένα συγκεκριμένο και στοχευμένο ερωτηματολόγιο, που στέλνονταν  σε ΟΛΟΥΣ τους επαγγελματίες του νησιού, στη συνέχεια τα ερωτηματολόγια επεξεργαζόταν  ομάδα  εργασίας της Τουριστικής Επιτροπής, σε συνεργασία με την Εταιρεία Συμβούλων. Στέλνονταν οι προτάσεις στην Περιφέρεια για την διερεύνηση συνεργειών , στην συνέχεια περνούσε το πλάνο δράσης από το συμβούλιο της τουριστικής επιτροπής και τέλος πέρναγε από  ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΟ Δημοτικό Συμβούλιο, περίπου στα μέσα Οκτωβρίου. Εκεί, δινόταν ο λόγος σε όλους τους συμβούλους και τελικά διαμορφωνόταν το τελικό σχέδιο δράσης, το οποίο προωθούνταν για έγκριση από τον ΕΟΤ, το αργότερο μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου.

Να σημειώσουμε δε, ότι η πρώην Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κα Φτακλάκη ,είχε επισκεφτεί το νησί μας κατόπιν πρόσκλησής μας, αρκετές φορές, είχε δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Πάρο και μαζί υλοποιήσαμε αρκετές  πρωτότυπες δράσεις, που προτάθηκαν από την επιτροπή και έγιναν αποδεκτές, αφού ήταν πλήρεις και σωστά δομημένες.

β) Πρακτικά : Πάντα υπήρχε γραμματέας, που κρατούσε πρακτικά τα οποία ήταν στη διάθεση των μελών, καθώς και όλων όσοι τα ζητούσαν. Αυτό κε Χριστόφορε είναι υποχρεωτικό για την λειτουργία της Τουριστικής Επιτροπής.

γ) Καθήκοντα μελών: Όλα αυτά τα χρόνια υπήρχαν ομάδες εργασίας, όπως η ομάδα επεξεργασίας του πακέτου τουριστικής προβολής, ομάδα διαχείρισης των social media, ομάδα προετοιμασίας εκθέσεων, ομάδα ανάπτυξης  θεματικού τουρισμού,  και για την ενημέρωσή σας, αυτές, ψηφίστηκαν από το Δημοτικό συμβούλιο.  Είναι φανερό, ότι κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει και έτσι, η πρόοδος την οποία επικαλείσθε, μάλλον επί της ουσίας, είναι οπισθοδρόμηση.

Τέλος, θα θέλαμε να αναφερθούμε για τον ισχυρισμό της Νέας δημοτικής πλειοψηφίας , που εκφράστηκε δια του Αντιδημάρχου της, όσον αφορά το ότι παρέλαβε μόνο ένα άδειο laptop και ότι τον διαβεβαίωσαν ότι δεν υπάρχει τίποτε άλλο… ΑΡΑΓΕ  ΠΟΙΟΣ; Αφού κανείς δεν ερωτήθηκε…

Η προηγούμενη δημοτική αρχή παρέδωσε:
1.  Ένα πακέτο τουριστικής προβολής , αξίας 170.000 ευρώ, εργαλείο σημαντικό, το οποίο, σημειωτέον,  παρουσιάστηκε στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, ως «πρότυπο εργαλείο τουριστικής προβολής» που αποτελείται από:

•  Πέντε Θεματικά Έντυπα (Θρησκευτικός Τουρισμός, Περιπατητικός Τουρισμός, Περί ορέξεως, Τουρισμός για όλες τις ηλικίες, Δραστηριότητες) και ένα κεντρικό πληροφοριακό. Όλα αυτά σε 8 γλώσσες.

Απόδειξη, ότι εμείς εγκαίρως είχαμε φροντίσει, για την προβολή και προώθηση του εναλλακτικών μορφών τουρισμού, γιατί αυτές αποτελούν τον τρόπο με τον οποίο η Πάρος, θα επεκτείνει την Τουριστική περίοδο.

•  Γενικό χάρτη της Πάρου (συμπεριλαμβάνει και τοπογραφικούς χάρτες της Παροικίας και της Νάουσας)
•  PRESS KIT (όπου μπορούν να μπουν όλα μαζί και να δίδονται  σε δημοσιογράφους και πράκτορες).
•  Φακελάκι με σπόρους βασιλικού (με οδηγίες φύτευσης, προσπαθώντας να αναδείξουμε μυρωδιές της Πάρου).
•  Πακέτο με τα νέα λογότυπα.
•  Έξι Θεματικές Αφίσες (Παροικιά 2 θέματα, Νάουσα, Περιπατητικός Τουρισμός, Θρησκευτικός Τουρισμός, Δραστηριότητες, Γαστρονομία)
•  5 θεματικές Καταχωρήσεις (για προβολή σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα)
•  1 Μακέτα Καταχώρησης με εικόνες από όλες τις δραστηριότητες
 1 Ραδιοφωνικό σποτ
•  1 CD ROM 
•  Τηλεοπτικό Σποτ

2.  Ένα σύγχρονο καλοδουλεμένο site από γνώστες του αντικειμένου που κατά γενική ομολογία είναι από τα καλύτερα στις Κυκλάδες, που όμως δεν πρόλαβε να μεταφραστεί λόγω των διαδικασιών.  Το μόνο που έμενε ήταν αυτό… Κάτι που μετά από 6 μήνες η Νέα δημοτική πλειοψηφία δεν κατάφερε ακόμα.

Γι αυτό δούλεψαν οργανωμένα για πολύ καιρό πολλοί άνθρωποι καταξιωμένοι χωρίς καμία αμοιβή.

3.  
Ένα διαφημιστικό σποτ για το  «Πάσχα στην Πάρο»
https://www.youtube.com/watch?v=TFadwT-XPdk

4.  
Δύο διαφημιστικά σποτ για τα θαλάσσια σπορ 
https://www.youtube.com/watch?v=xuRV-hYzRps
https://www.youtube.com/watch?v=Pivt1uadFI4

5.  
Εκατοντάδες πολύ σημαντικές επαφές προς αξιοποίηση, τουριστικών πρακτόρων, δημοσιογράφων, αεροπορικών εταιρειών, οι οποίοι είτε επισκέφτηκαν και φιλοξενήθηκαν  στο νησί μας, είτε επισκέφτηκαν το περίπτερο της Πάρου στις Τουριστικές Εκθέσεις, είτε στις παρουσιάσεις που έγιναν σε πολλές χώρες.

6.  
Παρουσίαση της Πάρου σε ψηφιακή μορφή,  η οποία  προβλήθηκε σε πολλές πόλεις της Ιταλίας, στο Βέλγιο, στην Ολλανδία, στο Ισραήλ, στην Αυστρία, στο Βερολίνο, σε οργανωμένες προωθητικές ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν τα 3 προηγούμενα χρόνια.

7.
Το 1ο μέρος  μελέτης, που πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια της Εταιρείας  Τουριστικού Μάρκετινγκ,  που φροντίσαμε να προσλάβουμε αμέσως μόλις αναλάβαμε σαν νέα Δημοτική Αρχή, για την ταυτότητα του νησιού, η οποία πρέπει να συνεχιστεί, γιατί θα αποτελέσει εργαλείο προώθησης του νησιού μας.

8.  
Πάνω από 3.000 φωτογραφίες σε ψηφιακή μορφή.

Αυτά είναι μερικά από εκείνα που αφήσαμε παρακαταθήκη στο Δήμο Πάρου,  για τα οποία πολλοί αγωνίστηκαν δίνοντας τις γνώσεις, τον χρόνο και τη διάθεσή τους για αφιλοκερδή προσφορά στο Δήμο Πάρου, κε Χριστόφορε.  Αυτά εσείς τα ονομάζετε ΤΙΠΟΤΑ;

κε Χριστόφορε, είναι λίγος ο χρόνος που αναλάβατε, ως εκ τούτου δεν προσφέρεται για απολογισμό της δουλειάς που έχετε κάνει, αλλά για δουλειά που πρέπει να προγραμματίσετε να κάνετε. Φοβόμαστε πως αρχίσατε πολύ νωρίς, να μεγιστοποιείτε το έλασσον. Εμείς ακόμη  δε σας κρίνουμε, γιατί πιστεύουμε πως στον Τουρισμό, πρέπει να δουλέψουμε όλοι μαζί για να έχουμε τα αποτελέσματα που όλοι επιθυμούμε και που αξίζουν σε ένα μοναδικό νησί όπως η Πάρος.

Μαρία Χανιώτη,
Δημοτική Σύμβουλος,
Ενιαία Κίνηση Πολιτών Ενότητα για το μέλλον


Δεν υπάρχουν σχόλια: