Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ (ΜΕΝΙΟΣ): ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΡΙΖΩ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΕΠ - ΟΣΑ

    
 Απο την πρώτη στιγμή που ανταποκρίθηκα στο κάλεσμα ενεργών πολιτών σε Λαϊκές Συνελεύσεις, που έκανε η ΚΕΠ – ΟΣΑ για συμμετοχή σε ένα αυτοδιοικητικό ρεύμα που ευνοεί την συμμετοχή των πολιτών στα κοινά και θέλει να αξιοποιήσει όλες τις δημιουργικές δυνάμεις της τοπικής κοινωνίας, διαπίστωσα οτι είναι προσηλωμένη στην γνήσια δημοκρατική έκφραση όλων των συμμετεχόντων και προσπαθεί επίμονα να απέχει απο κομματικές, οικονομικές, προσωπικές ή οποιουδήποτε άλλου τύπου δεσμεύσεις.

    Ωφείλω να ομολογήσω, οτι παρ' όλο που είχα προσωπικές σχέσεις με αρκετούς απο τους μέχρι τότε συμμετέχοντες στην Κίνηση Ενεργών Πολιτών, είχα αμφιβολίες γι' αυτό. Απο την πρώτη συμμετοχή μου σε Λαϊκή Συνέλευση της ΚΕΠ ΟΣΑ,  οι αμφιβολίες αυτές εξαφανίστηκαν.
   
    Είμαι ενεργός πολίτης και επιχειρηματίας και η συμπαράταξη, ενεργή στήριξη και συμμετοχή μου στην δημοτική παράταξη που διοίκησε την Πάρο τα τελευταία 12 χρόνια, φοβόμουν οτι θα αποτελούσαν εμπόδιο για την συμμετοχή μου στην ΚΕΠ-ΟΣΑ, πολλώ δε μάλλον οτι δεν θα μου δοθεί η δυνατότητα να εκφράσω τις απόψεις και τις προτάσεις μου για κάποια απο τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Πάρος και το επιχειρηματκό της περιβάλλον.

   Σήμερα, μετά απο την συμμετοχή μου σε όλες τις Λαϊκές Συνελεύσεις της ΚΕΠ ΟΣΑ, την συμμετοχή μου στις Ομάδες Εργασίας για τον Πρωτογενή τομέα και τον Τουρισμό, μπορώ να πω δημόσια και προς όλους τους συμπολίτες μου οτι η ΚΕΠ ΟΣΑ είναι ένα γνήσια δημοκρατικό αυτοδιοικητικό κίνημα.
 
    Δεν ενδιαφέρεται να επιβάλλει την άποψή της για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Αρνείται να εφαρμόσει ''συνταγές'' που επιβάλλονται  απο κέντρα αποφάσεων, που απέχουν ''έτη φωτός'' απο τις πραγματικές ανάγκες της  Πάρου και των κατοίκων της. Παλεύει ενάντια στις προθέσεις που έχουν για την Πάρο, τους ανθρώπους και της πλουτοπαραγωγικές πηγές της, συγκεκριμένες ''κλίκες οικονομικών συμφερόντων'' και προσωπικές πολιτικές ''αυτόκλητων σωτήρων''.
Τα στελέχη της, μάχονται για να ξεριζωθεί -επιτέλους- απο την Πάρο αυτή η απαράδεκτη για μια σύγχρονη κοινωνία μέθοδος διοίκησης, που βασίζεται στο ''τάξτου για νάρθει μαζί μας'' και στο ''άστον αυτόν, δικός μας είναι, τους άλλους τρέχτους''.

    Αντίθετα, ενδιαφέρεται να ακούσει, να συγκεντρώσει και να δουλέψει με βάση τις απόψεις των ίδιων των πολιτών για τα προβλήματά τους.Δουλεύει για την συνεχή ενημέρωση των Παριανών, πάνω στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Δήμος μας. Στηρίζει την δημόσια διαβούλευση με όλους τους τοπικούς φορείς και τους  πολίτες αλλά και την διενέργεια Δημοψηφισμάτων για τα κρίσιμα ζητήματα.
 
    Με απλά λόγια : δεν πλασάρει στους Παριανούς πολίτες το ''ακολούθα μας,δεν πειραματιζόμαστε, ξέρουμε εμείς'' ενώ αποδεικνύεται οτι δεν ξέρουν τη τύφλα τους.
Αντίθετα προτρέπει τους Παριανούς πολίτες : '' Εχε εμπιστοσύνη στον εαυτό σου και στον συμπολίτη σου. Ας δουλέψουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Αν δεν σωθούμε ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ, τότε δεν θα μας σώσει κανείς''.

     Και κάτι τελευταίο, αλλά εξ' ίσου σημαντικό με όλα τα παραπάνω.
Αυτές οι δημοτικές εκλογές, δεν έχουν σχέση με καμμία απο τις προηγούμενες. Σήμερα,η πατρίδα μας οδηγείται συστηματικά σε μια κατάσταση ''ευρωπαϊκού οικονομικού προτεκτοράτου''. Τα απάνθρωπα οικονομικά συμφέροντα της ευρωπαϊκής αλλά και της ντόπιας πλουτοκρατικής ελίτ, δουλεύουν ακούραστα για να διαλύσουν κάθε κρατικό μηχανισμό που στηρίζει την κοινωνική συνοχή. Παλεύουν με λύσσα για μεταμορφώσουν το δικαίωμα του Ελληνα πολίτη, σε ελεημοσύνη. Ο Ελληνικός Λαός πρέπει να αντισταθεί. Το κύταρρο της Αντίστασης, είναι οι τοπικές κοινότητες. Και οι τοπικές κοινότητες εκφράζονται μέσα απο την Αυτοδιοίκηση τους.

Οι δύο πρώην συν-διοικούντες και νύν πολιτικοί αντίπαλοι της ''καρέκλας'' και οι παρατάξεις τους, δεν είναι ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ αντιστασιακοί. Είναι -στην καλύτερη περίπτωση- οπαδοί της ''ήπιας συνδιαλλαγής''.

Δεν χρειαζόμαστε κάτι τέτοιο. Δεν το αξίζουμε. Ούτε εμείς, ούτε τα παιδιά μας.
Γι' αυτούς τους λόγους, στηρίζω την ΚΕΠ ΟΣΑ.
Γι' αυτούς τους λόγους, στηρίζω την υποψηφιότητα του Νίκου Σαρρή.
Γι' αυτούς τους λόγους, είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, στην διάθεση της ΚΕΠ ΟΣΑ και των συμπολιτών μου.
Γι' αυτούς τους λόγους, καλώ τους συμπολίτες μου να πράξουν το ίδιο.

                                        ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Δεν πιστεύω στα ''βιογραφικά σημειώματα''. Είμαι αυτός που φαίνομαι. Είμαι αυτός που ξέρετε, όσοι με ξέρετε.
Είμαι αυτός που έδειξα ποιός είμαι, τι πιστεύω και πως δουλεύω γι' αυτό, με την συμμετοχή μου στις οργανώσεις πολιτών, την ένωση επαγγελματιών του κλάδου μου, τους πολιτιστικούς και περιβαλλοντικούς συλλόγους του νησιού μας.
Γνωρίζω γραφή και ανάγνωση, έχω βγάλει πανεπιστήμιο εξωτερικού, μιλώ και γράφω σε τρείς γλώσσες, δουλεύω ακούραστα για το μεροκάματο μου και την οικογένεια μου, δεν έχω καμμία περιουσία και ιδιοκτησία.
Σέβομαι τον γεροντότερο, στηρίζω τον νεότερο και όταν απειλούνται η ζωή και η τιμή τους, ρίχνω και καμμιά μπουνιά. Οταν συμβαίνουν σε μένα, απλά γυρνώ την πλάτη και αδιαφορώ.
Αγαπώ την σύντροφο και συμπαραστάτη μου, τον 18χρονο γιό μου και όλους τους συναθρώπους μου.

Πιστεύω στον Θεό, αδιαφορώ για την ''μετέπειτα ζωή'' και μάχομαι για την παρούσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: