Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Δήλωση Μανώλη Ισιγώνη για τη Λίστα «Λαγκάρτ»

Πάρος, 27-10-2012

Επειδή το όνομα μου εμφανίζεται στη ονομαζόμενη Λίστα Λαγκάρτ, και γνωρίζοντας τις συνέπειες του Νόμου για Ψευδή Δήλωση, δηλώνω τα ακόλουθα:

      1.     Δεν Διατηρώ ΚΑΝΕΝΑ λογαριασμό σε οποιαδήποτε Τράπεζα του Εξωτερικού.

2.     ΠΟΤΕ στη Ζωή μου, δεν έχω βγάλει από την Ελλάδα,νόμιμα ή παράνομα, χρήματα στο Εξωτερικό.

 Το όνομα μου φαντάζομαι ότι υπάρχει στη λίστα γιατί, στη δεκαετία του 1970, οι γονείς μου είχαν τραπεζικό λογαριασμό στο εξωτερικό, σε Τράπεζα που αργότερα εξαγοράστηκε από την HSBC Ελβετίας, την περίοδο που ο πατέρας μου έκανε τρεις εγχειρήσεις Ανοιχτής Καρδιάς, στην Αμερική, και το ΙΚΑ δεν κάλυπτε τα έξοδα.

Μετά τον θάνατο του Πατέρα μου έγινα συνδικαιούχος, μαζί με την Μητέρα μου, του λογαριασμου αυτού στην Ελβετία.

 Εδώ και σχεδόν 10 χρόνια, μιάς και εξέλειπαν οι λόγοι διατήρησης του, ο λογαριασμός έκλεισε και το υπόλοιπο του, μεταφέρθηκε στην Ελλάδα, στο υποκατάστημα Γλυφάδας της HSBC.

Λόγω της οικονομικής κρίσης των τελευταίων χρόνων ο λογαριασμός αυτός στην Ελλάδα εχει μηδενιστεί......

 Δηλώνω επίσης, ότι αυτοί που θα θελήσουν να εκμεταλλευτούν την παρουσία του ονόματος μου στη Λίστα, για πολιτικούς λόγους, και θα προσπαθήσουν να με ταυτίσουν με αυτούς που ευθύνονται για την οικονομική, και όχι μόνον, καταστροφή του τόπου, διαψεύδονται ήδη πανηγυρικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: