Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Αντιδράσεις πολιτικών για την λίστα των 36 πολιτικών του ΣΔΟΕ


Αμέσως μετά τη δημοσίευση του πρωτοσέλιδου της zougla.gr με τη λίστα των 36 πολιτικών προσώπων που βρίσκονται στο μικροσκόπιο του ΣΔΟΕ εδώ και δύο χρόνια, οι πολιτικοί, τα ονόματα των οποίων εμπεριέχονται στην εν λόγω λίστα, έσπευσαν να διατυπώσουν τη θέση τους επί του θέματος.

Πάνος Καμμένος


Αργά το βράδυ της Πέμπτης το κόμμα των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση για το θέμα της λίστας των 36, η οποία έχει ως εξής:

«Θέλω να πιστεύω ότι εκ παραδρομής και όχι με δόλο εμφανίστηκε το όνομά μου να ερευνάται για ακίνητα στο Γαλαξίδι. Δηλώνω κατηγορηματικά ότι δεν έχω στην ιδιοκτησία μου κανένα ακίνητο σε εκείνη την περιοχή ενώ είναι γνωστό ότι εδώ και δεκαετίες ακίνητα στο Γαλαξίδι λόγω καταγωγής ανήκουν στην οικογένειά μου.

Είκοσι χρόνια στον δημόσιο βίο της χώρας έχω ενοχλήσει πολλούς. Σκοπεύω να ενοχλήσω περισσότερους. Δεν πρόκειται να σιωπήσω ούτε να καταστώ ποτέ όμηρος. Χαίρομαι για την έρευνα του ΣΔΟΕ Στερεάς Ελλάδας, αν υπάρχει, όπως και για οποιαδήποτε έρευνα αφορά πολιτικά πρόσωπα».

Γιώργος Πατούλης

Με έκπληξη πληροφορήθηκα σήμερα απ’την ιστοσελίδα «zougla.gr», ότι το ΣΔΟΕ εξετάζει καταγγελία περί αδικαιολόγητης αύξησης της περιουσίας μου.

Ποτέ, βεβαίως, δεν με κάλεσε το ΣΔΟΕ ή όποια άλλη Αρχή για τέτοιο θέμα, ούτε υπήρξε οποιαδήποτε σχετική ενημέρωσή μου.

Δεν γνωρίζω αν η λίστα αυτή που αναρτήθηκε είναι πραγματική, γι’αυτό σκοπεύω να επισκεφθώ άμεσα τον κ. Προϊστάμενο του ΣΔΟΕ, προκειμένου να ενημερωθώ για το τι πραγματικά ισχύει.

Αν πραγματικά το ΣΔΟΕ ελέγχει το πρόσωπό μου, θα θέσω άμεσα στην διάθεσή του κάθε στοιχείο που θα μου ζητηθεί, ενώ επιπλέον θα ζητήσω να επισπευσθεί ο έλεγχος, ώστε να λάμψει η αλήθεια.
Καθαρός ουρανός, αστραπές δεν φοβάται.

Σε κάθε περίπτωση θέλω να ξεκαθαρίσω ότι η ακριβής περιουσιακή μου κατάσταση, είναι αποτυπωμένη με πλήρη διαφάνεια στα πόθεν έσχες που έχω καταθέσει και είναι στην διάθεση των αρμόδιων ελεγκτικών Αρχών.

Είναι προφανές ότι μόλις τεθεί υπόψη μου συγκεκριμένη καταγγελία θα δοθεί αμέσως και η κατάλληλη απάντησή μου.

Οι κακόβουλες προσπάθειες κάποιων που επιθυμούν διακαώς να ανακόψουν το έργο μου στο χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και στο χώρο της Υγείας, θα πέσουν στο κενό.

Μιχάλης Καρχιμάκης

Το όνομα μου δεν ΜΠΟΡΕΙ να υπάρχει σε καμία λίστα του ΣΔΟΕ.Είναι λίστα κατασκευασμένη.Τα περιουσιακά μου στοιχεία είναι όλα δηλωμένα και αποκτημένα με πλήρη διαφάνεια.

Θεωρώ ντροπή να σπιλώνονται με αυτό τον τρόπο πολιτικοί που έδωσαν αγώνες για την διαφάνεια.

Και θα αμυνθώ με κάθε έννομο τρόπο.

Πρόκειται για ένα βρώμικο παιγνίδι και δεν θα μου κλείσει κανείς το στόμα.

Συγκρούομαι και θα συνεχίσω να συγκρούομαι κάθε μέρα με την φαυλότητα και την αδιαφάνεια.

Η μοναδική περιουσία μου είναι όσα δηλώνω στο πόθεν έσχες μου, το καθαρό μου όνομα και οι αξίες μου που δεν έπαψα ποτέ να τις υπηρετώ.

Μαρίνα Χρυσοβελώνη


Με αφορμή το χθεσινοβραδινό δημοσίευμα της ιστοσελίδας «Zougla.gr», το οποίο εμφανίζει για πρώτη φορά το όνομα της στην τελευταία έκδοση της δήθεν «αυθεντικής λίστας των 36 πολιτικών που ερευνά το ΣΔΟΕ», η Βουλευτής Μαγνησίας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Μ. Χρυσοβελώνη έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Θέλω να εκφράσω την ευαρέσκεια μου στα στελέχη του ΣΔΟΕ που φέρονται να πήραν την πρωτοβουλία ελέγχου του πόθεν έσχες μου.

Αν αληθεύουν τα στοιχεία του δημοσιεύματος της «Ζούγκλας», συμπεραίνω πως τελικά ο κ. Σαμαράς ζήτησε την ενεργοποίηση των κρατικών ελεγκτικών μηχανισμών.

Αυτό ακριβώς ζήτησα κι εγώ από την Συγκυβέρνηση να κάνει με Ερώτηση μου στη Βουλή, κατά σύμπτωση πολύ πρόσφατα (βλ. συνημμένη Ερώτηση – Α.Κ.Ε).

Ίσως τελικά η Ερώτηση αυτή να είχε όντως κάποιο αποτέλεσμα.

Εύχομαι οι όποιες έρευνες του ΣΔΟΕ να ολοκληρωθούν ταχύτατα, με την συνδρομή και της Οικονομικής Αστυνομίας όπως έχω προτείνει με επίσημη κοινοβουλευτική μου Ερώτηση.

Θέλω να ελπίζω πως οι έρευνες αυτές θα κινηθούν προς όλες τις πολιτικές κατευθύνσεις ελέγχοντας το «πόθεν έσχες» όλων των πολιτικών προσώπων.

Ως νέα Βουλευτής δηλώνω πως θα προσφέρω σε όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες οποιαδήποτε ενημέρωση χρειαστούν.

Παράλληλα υπόσχομαι ότι θα ενισχύσω την προσπάθεια του κ. Σαμαρά για πλήρη διαφάνεια στον δημόσιο βίο καταθέτοντας Επίκαιρη Ερώτηση στη Βουλή για τις τραπεζικές καταθέσεις πολιτικών, στοιχεία των οποίων ζητήθηκαν από ξένες τράπεζες που όμως φέρονται από τη Συγκυβέρνηση να μην τα παρέχουν.

Θέλω τέλος με αφορμή το δημοσίευμα της «Ζούγκλας» να ενημερώσω όλους τους ενδιαφερόμενους ότι θα συνεχίσω να στηρίζω με κάθε τρόπο την επιτάχυνση της διερεύνησης όλων των υποθέσεων που πραγματικά εκκρεμούν στο ΣΔΟΕ και αφορούν πολιτικά πρόσωπα, χωρίς καμία εξαίρεση.
Τα πάντα θα προχωρήσουν μέχρι τέλους και τα ονόματα των πραγματικά ενδιαφερομένων θα έρθουν στο φως της ημέρας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: