Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Η δήλωση παραίτησης του Δημήτρη Μπάιλα

Σε δήλωσή του ο κ. Μπάιλας, μεταξύ άλλων, σημειώνει: "Μετά το νέο δημοσίευμα της εφημερίδας "Καθημερινή" που για δεύτερη φορά επανέρχεται στο πρόσωπο μου, χωρίς λόγο και αιτία και προκειμένου να διαφυλάξω την τιμή και την υπόληψή μου, αλλά και να μη φέρω σε δύσκολη θέση τον υποψήφιο Περιφερειάρχη και αγαπητό φίλο και συναγωνιστή Γιάννη Μαχαιρίδη,με τον οποίο έχουμε δώσει συνεχείς και πολύχρονους αγώνες για την Αυτοδιοίκηση, αποφάσισα, αν και δικαιωμένος από την επιλογή του στο πρόσωπό μου να με προτείνει ως Αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων, να απέχω από τις επικείμενες Αυτοδιοικητικές Εκλογές, διότι, όπως διαφαίνεται, κάποια σκοτεινά κέντρα (παράκεντρα εξουσίας) θα συνεχίσουν τις αήθεις, ανοίκειες και κακόβουλες επιθέσεις στο πρόσωπό μου, προκειμένου να πλήξουν το συνδυασμό, ενώ γνωρίζουν ότι η κατηγορία που με βαραίνει είναι τελείως υποβολιμαία και αβάσιμη.

Αισθάνομαι δικαιωμένος από την αγάπη του κόσμου και από τις θέσεις των φορέων των Κυκλάδων που με αγκάλιασαν και με στήριξαν σε αυτόν τον κατά πάντων άνισο αγώνα. Αισθάνομαι υπερήφανος που, παρά τον πόλεμο, ο Γιάννης Μαχαιρίδης με επέλεξε για Αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων και είμαι βέβαιος ότι ο χρόνος θα καταδείξει την αλήθεια και θα δείξει όλους εκείνους που κρύβονται πίσω από την κουρτίνα της σκευωρίας που εξυφαίνεται κατά του προσώπου μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: